Susapnuokite savo būsimą antrąją pusę

Yra įmanoma susapnuoti savo princą ant balto žirgo ar princesę bokšte, arba, jei ir nesusapnuojate jokio konkretaus žmogaus, jums turėtų pavykti pastebėti tam tikrus simbolius ar užuominas, kurios vėliau nukreips jus teisinga linkme.

Prireiks: levandos spalvos arba rožinio medžiaginio maišelio, šviežios levandos, šviežio pelyno, poros cinamono lazdelių,  rožių arba jazminų eterinio aliejaus, jūsų mėgstamo raudonojo vyno.

Pasirinkite mėnulio pilnaties naktį, kai dangus bus giedras ir su visais būrimo reikmenimis išeikite į lauką. Susiraskite vietelę, kur jums bus patogu įsitaisyti ant žemės veidu į pilnatį. Lėtai sudėkite augalus į medžiaginį maišiuką, pabaigai užlašinkite ant jų mišinio kelis lašus aliejaus. Tai atlikdami, tyliai prodainiu sakykite: “Sapnuose mylimasis/-oji ateis pas mane, pranašingi sapnai aplankys paslapčia. Ateik pas mane, ateik pas mane, tavo veidą norėčiau išvyst nors sapne.” Triskart pūstelkite į maišelį, tada jį užriškite. Pakelkite taurę vyno ir pasveikindami mėnulį tarkite: “Mėnuo Mėnesėli, meldžiu tave, palaimink šiuos kerus ir dovanok man pranašingus sapnus. Parodyk vyrą/moterį, kuris/-i man skirtas/-s, arba atsiųsk man ženklą, pagal kurį jį/ją atpažinčiau. Šiąnakt praskleisk tamsos skraistę ir apdovanok mane išmintimi bei įžvalga. Palaimintas būki.” Šlakelį vyno nupilkite ant žemės kaip auką. Likusį išgerkite patys. Maišelį su žolelėmis pasidėkite po pagalve, ir būtinai aplankys trokštami sapnai.

Reklama

~ sukūrė aguona on birželio 15, 2010.

2 atsakymai to “Susapnuokite savo būsimą antrąją pusę”

  1. Daugumoje burtų naudojamas vynas… O ar galima jį keisti kokiu kitu gėrimu?

Parašykite komentarą

 
